Nechce sa vám čítať? Vypočujte si tento príspevok v podcaste. 

BOGO

Čo je Bogo?

Bogo je najvhodnejší čas urobiť si v doTERRA zásoby.

Slovo BoGo je skratka Buy One - Get One, čiže Kúp jedno a druhé k tomu dostaneš. Dvakrát - trikrát do roka doTERRA pozrie svoje zásoby, nájde produkty, ktoré nám chce darovať a vytvorí dvojice, z ktorých prvý olej si kúpime a druhý k nemu dostaneme zdarma. 

Kedy sa koná?

Jeho konanie je vždy prekvapením - nevieme, kedy ho čakať. Trvá obvykle 3-5 dní, ale jednotlivé dvojice produktov sa postupne míňajú - sú do vyčerpania zásob.

Aké produkty sú v ponuke?

Zakaždým iné - podľa toho, čoho sa viac urodilo (doTERRA totiž väčšinu svojich zdrojov získava od výhradných dodávateľov, od ktorých odkupuje celú ich starostlivo vypestovanú úrodu). Často sa v ponuke objaví aj nejaká "limitka" - olej, ktorý nie je v bežnej ponuke, čo je samozrejme veľmi lákavé. Niekedy je ešte bonus navyše pre tých, ktorí si kúpia celú ponuku, takzvaný Bogo balíček - buď nejaký olej, alebo napríklad pekná značková kapsička na oleje.  

Aké sú pravidlá?

  • Počet dvojíc jedného druhu je obvykle obmedzený na päť. No ak potrebujete z niektorej dvojice viac, ozvite sa nám, my vám máme ako objednať. 
  • Platiť odporúčame kartou. Síce sa dá aj prevodom, ale balík dostanete, len keď stihnú vašu platbu spárovať do konca akcie. 
  • V režime vernostných objednávok (LRP): Nedá sa platiť bodmi. No bogo objednávka má bodovú hodnotu a svoje percento z nej dostaneme, ak nakúpime nad 50 PV. Nad túto hranicu sú nám pripísané aj body za poštovné. Uistite sa, že vaša objednávka je LRP, nie jednorazová. 

Ako sa mám rozhodnúť, čo kúpiť?

Závisí aj od toho, ako veľmi oleje používaš. No odporúčame takéto kritériá:

  1. Sú v ponuke oleje mojej bežnej spotreby? (obvykle je to 10 olejov základnej sady + produkty ako citrusové oleje, Copaiba, Serenity, Balance, Adaptiv, Siberian Fir, Pb Assist, TerraZyme, Deep Blue krém a tyčinka, zubná pasta, produkty radu On Guard, mydlá, neutrálny telový krém a podobne. Mamy od detí siahnu po kúskoch z detskej sady.). Z týchto produktov kúpime pre seba a rodinu toľko, koľko nám peňaženka dovolí - pokojne aj na pol roka dopredu. 
  2. Aké udalosti a sviatky mňa a rodinu najbližšieho pol roka čakajú? Napíšte si zoznam a pozrite si ponuku - čo z nej môže byť prospešné? Do úvahy pripadajú otázky ako: Kto bude mať sviatok a čo sa mu/jej hodí? Budeme cestovať? Chystá sa nejaký zdravotný zákrok? Nejaká životná zmena? (dieťa nastúpi do škôlky, školy, svadba, prírastok do rodiny).  A platí, že či ide zima, alebo obdobie dovoleniek, vždy sa oplatia produkty podporujúce imunitu, riadenie stresu a dobré trávenie - vaše obľúbené produkty na tieto témy.  
  3.  Čo si chcú kúpiť - čo mám objednať pre moje susedky a kolegyne?
  4. Po čom dlhšie pokukujem?
  5. Čo je novinka a na čo som zvedavá?
Kedysi bývalo mojou spontánnou prioritou to, čo bolo nové - a do toho som investovala. Teraz si doprajem jednu-dve novinky, no väčšinu svojho rozpočtu na túto akciu venujem do "bežných" produktov, ktoré aj tak stále kupujem - z tých si urobím väčšie zásoby.


Čo ak nemám veľkoobchodný účet, alebo sa mi nechce robiť objednávku?

  • Ak nemáš veľkoobchodný účet, radi ti ho založíme. Získate veľkoobchodné ceny, prístup k akciám ako je táto, zdarma vzdelávanie a poradenstvo. Členstvo v doTERRA (=vlastný účet na e-shope s veľkoobchodnými cenami) nezakladá žiadnu povinnosť nakupovať pravidelne, ani minimálny nákup (no práve tieto dve veci odmeňuje ešte dodatočnými bonusmi, ale o tom na inom mieste). Bez tohto účtu je každá členka povinná predať vám produkty za maloobchodné ceny, máme to v etickom kódexe.
  • Ak máš veľkoobchodný účet, máš nárok na veľkoobchodné ceny. Brnkni vedúcej svojho krúžku (a/alebo tej, čo ťa do doTERRA registrovala) a ona ti spraví objednávku, pretože väčšinou aj ona z toho má prospech, takže ju to neobťažuje ale naopak, poteší.    

Ako je najlepšie taktizovať pri nákupoch počas bogo?

V prvom rade, treba si kúpiť čím skôr, pretože je to vypredania zásob. 

Ak si chcete kúpiť jednu - dve dvojice, možno sa vám oplatí spojiť sa s niekým, aby ste ušetrili poštovné. No odporúčame spýtať sa širšej rodiny a známych, veľa ľudí už doTERRA pozná, potešia sa možnosti - a balíček sa ľahšie vyskladá.

Tiež je možné, že vedúca vášho krúžku sa vám ozve a bude nákupy koordinovať k vzájomnému prospechu. Niekedy, keď skupina má šancu dosiahnuť nejaký spoločný cieľ, sú za vyššie objednávky k dispozícii aj dodatočné odmeny vo forme zaujímavých olejov - dáme vám vedieť.   

Pri spoločných nákupoch, ktoré využívame veľmi často, platí nepísané pravidlo (a ďakujem, že ho dodržiavate), a to je okamžitá platba tomu, kto pre nás objednáva. Ak vedúca krúžku koordinuje nákupy, potom ich platí zo svojich peňazí, ktoré potrebuje použiť za tých pár dní niekoľkokrát, takže rýchlo sa vracajúce prostriedky sú základom hladkého priebehu a zárukou, že sa ujde každému všetko, čo potrebuje a chce. 

Kde získam informácie?

V prvom rade ti príde e-mail od doTERRA Europe. Ďalšie informácie o produktoch v práve prebiehajúcom bogu nájdete na sociálnych médiách (facebook, Instagram - doTERRA Europe, aj profily vašich vedúcich krúžkov.), v skupine na Facebooku TerraMia - cítim sa dobre, a tiež v NAŠEJ WHATS APP skupine doTERRA Inšpirácie a MamaTERRA (ak v nich nie si, ozvi sa mi, zaradíme ťa). 

K dispozícii je aj naša uzavretá skupina na Facebooku, AromaTerra SK,CZ a moje podcasty na Spotify. 

Najnovšie doTERRA vydáva k tejto príležitosti aj brožúrku.

Želám vám veselé a užitočné bogovanie!

Irena Ritomská

Pre vedúce krúžkov

  • Koordinuj so svojou upline, či máte v tvojom krúžku nejaký cieľ, napríklad Silu 3. Svojim členom odovzdaj informácie, ktoré im môžu pomôcť zorientovať sa v ponuke. 
  • POZOR! V zápale objednávania nezabudnite po ukončení akcie bogo uviesť svoj košík znova do stavu NAD 100 PV, lebo to je, ako viete, pre systém dôležité pre započítanie odmien. 
  • Ako objednávať na účte niekoho iného, potrebuješ:  jej ID a heslo. Vytvoríme si NOVÚ LRP šablónu (aby sa tá, ktorú používa, nenarušila - myslím, že toto sa dá len v starej kancelárii, tak sa tam prepni), s ľubovoľným dátumom.  Do tejto šablóny urobíme objednávku, zadáme svoju adresu, telefónne číslo a e-mail. Zaevidujeme svoju kartu, alebo PayPal. Uhradíme. Vrátime sa do košíka a stlačíme "vymazať túto LRP objednávku" - v skutočnosti nemažeme objednávku, ale šablónu. V pôvodnom košíku skontrolujeme, či tam skočila pôvodná adresa, telefón a mail a upravíme platobné podmienky na "prevodom". Vymažeme svoju kartu a v košíku dáme "uložiť zmeny".  Prejdi do časti "služby zákazníkom" a stiahni si faktúru.
  • Ak objednávaš pre viacerých a cez viaceré účty, tu sú dobré rady: 1. eviduj si faktúry a platby za ne. 2. Ak robíš viac objednávok cez cudzie účty a balíky prídu k tebe, a potom ich budeš rozdeľovať, je šikovné vo svojej adrese za svoje meno dať nejakú značku, ktorá bude balík identifikovať, napr. keby som ja objednávala cez Annu Novákovú, napíšem svoje meno do adresy takto: Irena Ritomská AN.  3. U každého človeka, ktorý ťa poprosí o objednanie, si zapíš, kam jeho objednávka ide, kto ju uhradil a ako bude odovzdaná.  4. Nezabudni dbať na spravodlivé rozdelenie bodov, ktoré prídu za objednávky, vrátane bodov za poštovné.